دات نت نیوک
Menu
img1
سال 1397 سال حمایت از کالای ایرانی
img2
مدارس سما تبریز دارای کادر و دبیران مجرب و استفاده از روشهای و امکانات پیشرفته و مدرن در زمینه آموزش.
img3
آموزشکده سما واحد تبریز و سهند دارای امکانات آموزشی مدرن و فضاهای آموزشی مناسب.
img4
شهر تبریز است و جان قربان جانان می کند      سرمه چشم از غبار کفش مهمان میکند.

آخرین تصاویر بارگزاری شده

ساختار معاونت سما واحد تبریز

پیوندهای مرتبط

آخرین خبرها و اطلاعیه ها

افتتاح مرکز ارتقای شایستگی های حرفه ای دانشجویان سما تبریز

یکشنبه, 23 اردیبهشت,1397/Categories: دانشکده خواهران تبریز

Rate this article:
5.0

مرکز ارتقای شایستگی های حرفه ای دانشجویان(SCD) باحضور جناب آقای دکتر نماینده مدیرکل فنی و حرفه ای استان، جناب آقای دکتر جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و جناب آقای دکتر حسن زاده دبیرشورای نظارت وهماهنگی سما دراستان و جمعي از معاونان ومسولان اداره کل فني و حرفه اي  در دانشکده فني وحرفه اي سما تبریز افتتاح شد. 

جناب آقای دکتر نماینده مدیرکل فنی وحرفه ای استان آذربايجان‌شرقي پس افتتاح مرکز جوار دانشگاهی از آزمایشگاه نانو و کارگاه خیاطی که به تازگی در آموزشکده سما تبریز تجهیز و راه اندازی شده است بازدید نمودند و ابراز خرسندي کردند. سپس از نمایشگاه آثار دانشجویان، لباس ها و سوزن دوزی های دانشجویان طراحی دوخت، پوستر و چاپ سیلک، بسته بندی، تصویرسازی با متد برجسته کاری و طراحی آیه های قرآنی   گروه گرافیک و همچنین از  طرح و ایده های دانشجویان خانم تیزپاز و حسنی پاکزاد که موفق به کسب مقام اول و دوم در مسابقه رویداد نوآفرینی " کسب و کار خودتو بساز " که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان فنی و حرفه ای برگزار شده بود بازدید کردند .

در پایان از خانم لیلا چوبینه که در بیست و دومین جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه آازاد اسلامی در بخش پژوهش و ادبیات دینی موفق به کسب مقام سوم کشوری شده بود  تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در ادامه بازديد طي گفت وگویی که مدير كل فني و حرفه اي استان با ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان آذبايجانشرقي داشتند به منظور ارتقای مهارت دانشجویان متقاضي گذراندن دوره های کارآموزی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در آموزشکده سما تبریز و همچنين استفاده رايگان از تجهيزات سازمان فني حرفه اي استان مورد تاكيد قرار گرفت.

Number of views (85)/Comments (0)

Tags: