دات نت نیوک
Menu
img1
سال 1398 سال رونق تولید
img2
مدارس سما تبریز دارای کادر و دبیران مجرب و استفاده از روشهای و امکانات پیشرفته و مدرن در زمینه آموزش.
img3
آموزشکده سما واحد تبریز و سهند دارای امکانات آموزشی مدرن و فضاهای آموزشی مناسب.
img4
شهر تبریز است و جان قربان جانان می کند      سرمه چشم از غبار کفش مهمان میکند.

آخرین تصاویر بارگزاری شده

ساختار معاونت سما واحد تبریز

پیوندهای مرتبط

آخرین خبرها و اطلاعیه ها

تکریم ارباب رجوع، خانواده ها و دانش آموزان جز اولویت های اصلی سماست

یکشنبه, 22 مهر,1397/Categories: حوزه

Rate this article:
5.0

به گزارش روابط عمومی سما تبریز نخستین جلسه هم اندیش گروه های آموزشی مدارس ابتدایی سما تبریز در روز سه شنبه مورخ 97/07/17 در محل سالن اجتماعات آموزشکده سما تبریز  و با حضور دکتر نریمانی راد دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی، مسئولین و دبیران مقاطع ابتدایی سما تبریز برگزار شد.

 دکتر نریمانی راد در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور همکاران به سبب تلاش های انجام گرفته در جهت انجام وظیفه مقدس تعلیم و تربیت فرزندان میهن اسلامی بر ضرورت تشکیل سلسله جلساتی که در جهت شناسایی و ارتقا کیفیت خدمات آموزشی در مدارس سما انجام خواهد گرفت تاکید کردند  و ماحصل آن را ارتقا سطح آموزشی و تربیتی دانش آموزان و کیفی مدارس سما دانستند و خواستار جدیت در پیگیری های مربوطه از طرف مسئولین و دبیران مربوطه شدند.

 دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی با عنوان اینکه احترام  و تکریم ارباب رجوع، خانواده ها و دانش آموزان از اولویت های اصلی سماست بر رعایت اخلاق اسلامی و اعتلای آن به بهترین نحو ممکن تاکید کردند و به ارائه نکاتی چند در خصوص ملاک های ارزیابی و و بررسی شاخص های تعیین شده در سما تبریز پرداختند.

معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی تبریز کلیه نتایج و درخشش های سما را ماحصل کارگروهی دانستند و دبیران سما را به عنوان پشگامان عرصه تعلیم و تربیت نوین دانستند و ضمن استقبال از نقطه نظرات مطرح شده توسط حاضرین، خواستار تعیین شاخص هایی از جمله بحث های تربیتی، کیفی سازی تدریس قرآن و ... در خصوص کیفی سازی مدارس و استفاده از آن در سطح استان شدند.

در ادامه و پس از تبادل نقطه نظرات توسط شرکت کنندگان گروههای آموزشی مدارس سما تبریز به تفکیک پایه و به صورت تخصصی تعیین شدند.

Number of views (103)/Comments (0)

Tags: