دات نت نیوک
Menu
img1
سال 1397 سال حمایت از کالای ایرانی
img2
مدارس سما تبریز دارای کادر و دبیران مجرب و استفاده از روشهای و امکانات پیشرفته و مدرن در زمینه آموزش.
img3
آموزشکده سما واحد تبریز و سهند دارای امکانات آموزشی مدرن و فضاهای آموزشی مناسب.
img4
شهر تبریز است و جان قربان جانان می کند      سرمه چشم از غبار کفش مهمان میکند.

آخرین تصاویر بارگزاری شده

ساختار معاونت سما واحد تبریز

پیوندهای مرتبط

آخرین خبرها و اطلاعیه ها

افتتاح مرکز رباتیک سما استان آذربایجالن شرقی با خوش آمد گویی ربات سخنگو

شنبه, 28 مهر,1397/Categories: دانشکده پسران تبریز

Rate this article:
4.0

  به گزارش روابط عمومی سما تبریز همزمان با سفر یک روزه ریاست سازمان سما به تبریز مرکز رباتیک سما استان آذربایجان شرقی با حضور ایشان و مسئولین استانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر منظری توکلی در آیین افتتاح این مرکز ضمن قدردانی از سلسله تلاشهای صورت گرفته در خصوص تجهیز و راه اندازی این مرکز ابراز امیدواری کردند با توجه به تحولات دنیای امروز با انجام چنین اقداماتی در دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه سما شاهد بالندگی و رشد روز افزوون سما در عرصه علم و فن آوری بر اساس الگوی توسعه ایرانی اسلامی باشیم.

مراسم افتتاح این مرکز همزمان بود با رونمایی از ربات سخنگو و خوش آمد گویی به حضار توسط این ربات که تمام موارد مربوط به طراحی وساخت آن به همت تیم رباتیک سما استان انجام یافته بود. از دیگر موارد جالب در این مرکز طراحی و ساخت ربات حفظ تعادل و انجام حرکات نمایشی توسط ربات های فوتبالیست بود که برای گروه سنی کودکان طراحی شده است.

دکتر محمد نریمانی راد دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه این مرکز در وهله اول نسبت به جذب و آموزش علاقمندان از میان دانش آموزان و دانشجویان سما و دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود از پذیرش و بسط فعالیت های این مرکز برای تمام گروه های سنی و عموم نیز در آینده نزدیک خبر دادند. ایشان یاد آوری نمودند آموزش رباتیک به کودکان و نوجوانان قدرت تصویر سازی سه بعدی در آنها را بطور چشمگیری افزایش داده و خلاقیت را در این سنین شکوفا می کند. عمده فعالیت این مرکز تمرکز بر روی طراحی و ساخت انواع ربات های انسان نما، ربات پرنده، ربات خانگی و ربات آتش نشان و شرکت در مسابقات ملی و بین المللی دادند.    

Number of views (22)/Comments (0)

Tags: